Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.32 сек
Телефон
0.41 сек
Сайт: moiseevichi.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375173894305, +375445019509, +375295553713
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-08-31 15:07:47.896968+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-09-04 14:18:23.717318+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This website, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is a platform for electronic services within the education system. It boasts over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in Belarus, making it the top 10 internet resource in the country according to Alexa Rank. The platform offers features for teachers, parents, and students. Teachers can utilize the "cloud" tool for marking and monitoring progress, while parents have access to online control of their children's attendance and homework. Students benefit from an automated electronic diary with schedules and supplementary materials. The site also supports remote learning through electronic journals and communication tools within the school community. With features like tariffs, help, reclama, and contacts, the platform aims to enhance the educational process through transparency and organizational efficiency. It is endorsed by the
SEO-лексикаcookie все удал сайта файлы помощь тарифы файлов новости отметок реклама системы контакты учебного настроить обработки разрешить возможности образования электронные
Безопасность
csp: ✅, hsts: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
csp: ✅, hsts: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL377
Кодировкаutf-8
AI-качество1
ФлагиAS25106 MTSBY-AS BY
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/aMhg
← Назад ← Предыдущая Следующая →