Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.41 сек
Телефон
0.4 сек
Сайт: dcrr60grodno.schools.by — HTTP 300 (Redirect) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375173894305, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-12-18 18:35:34.852703+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-11-29 18:50:53.022361+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This website, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by", is a platform for electronic services in the education system. It is a free service that brings the relationship between schools and families to a high-technology level. With over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in the country, it is the top 10 internet resource in Belarus according to Alexa Rank. This platform offers various features for teachers, parents, and students. Teachers can use a cloud tool for marking attendance, analyzing student success, and managing remote learning. Parents have access to online attendance records, communication with teachers, and the ability to pay for services. Students benefit from an automatically filled electronic diary with a schedule of classes and additional materials, as well as the ability to submit assignments and receive notifications about tests. The platform also supports remote learning, with
SEO-лексикаcookie сайта файлы возможности контакты все 375 обработки разрешить настроить файлов тарифы помощь реклама можете обработку эти согласен -на ваших
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL287
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/BT4i
← Назад ← Предыдущая Следующая →