Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.34 сек
Телефон
0.36 сек
Сайт: 1.gomel.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375173894305, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-09-02 00:41:47.249187+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-09-04 14:18:23.717318+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is a Belarusian educational platform with over 1.5 million users across 3,140 institutions in the country. Offering free electronic journals and diaries, Schools.by aims to enhance the relationship between schools and families through technology. Key features include a cloud tool for teachers to manage marks, analyze student performance, and facilitate remote learning; a parent portal for online mark monitoring, communication with teachers, and fee payment; and a student dashboard with an auto-filled diary, class schedule, and supplementary materials. The platform also provides news and mobile applications for parents and students, making it the top-ranked educational portal in Belarus according to Alexa Rank. Schools.by is endorsed by the Ministry of Education and aims to improve educational processes with transparency, streamline administrative
SEO-лексика375 cookie все удал сайта файлы помощь тарифы файлов новости отметок реклама системы контакты настроить обработки разрешить возможности образования электронные
Безопасность
csp: ✅, hsts: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
csp: ✅, hsts: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL376
Кодировкаutf-8
AI-качество1
ФлагиAS25106 MTSBY-AS BY
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/PgxW
← Назад ← Предыдущая Следующая →