Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.29 сек
Телефон
0.28 сек
Сайт: 1smorgon.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375173894305, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-09-27 22:43:02.861084+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-09-27 22:43:00.162897+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This website, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is a free educational platform that aims to bridge the gap between schools and families using high technology. It has over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in Belarus and is the top 10 internet resource in the country according to Alexa Rank. The site offers various features for teachers, students, and parents, including cloud tools for marking and monitoring progress, an online dashboard for parents to access their child's attendance and homework, and a mobile app for teachers to manage classes and mark attendance on the go. The platform also includes electronic journals and diaries, communication tools within schools, and information about education. The site is approved by the Ministry of Education in Belarus and offers a control solution for managing educational processes, increasing transparency in administrative procedures, and facilitating
SEO-лексикаcookie возможности сайта все файлы электронные образования контакты обработки разрешить настроить файлов системы тарифы помощь реклама удал отметок новости 375
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL350
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/Ud0y
← Назад ← Предыдущая Следующая →