favicon Отдел культуры Столбцовского районного исполнительного комитета ГУО "Столбцовская детская школа искусств"

Компьютер
1.55 сек
Телефон
2.28 сек
Сайт: stolbcy-art.schools.by — HTTP 200 (OK)
Название / ЗаголовокОтдел культуры Столбцовского районного исполнительного комитета ГУО "Столбцовская детская школа искусств"
Телефон+375171753675, +375171773305
Emailstolbcidhi@mail.ru
Адресг. Столбцы, ул. Ленинская, 47 (корпус 1). Ул. Социалистическая 40/4 (корпус 2)
Обновлено2025-09-28 11:19:48.348139+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-09-28 11:19:41.123092+00
Viewportwidth=device-width
AI-анализ
--- This website belongs to the Culture Department of the Stolbtsovsky District Executive Committee of the State Institution "Stolbtsovskaya Detskaya Shkola Iskusstv" (Stolbtsov Children's Art School). It uses cookies for site operation and data collection and analysis. Visitors can allow or manage cookies through settings on their browser. The site contains information about the school, its programs, and cultural events. The design is simple with a light color scheme and no images. The main page includes a cookie consent banner, a link to the policy on cookie usage, and a link to the school's website. The domain is stolbcy-art.schools.by.
SEO-лексикаcookie файлов сайта живицкий нет комментариев подробнее тут файлы сентября школа искусств образования код детская можете все пригласительный столбцовская согласие
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
Технологии сайтаPython/Django, jQuery
SSL до2026-09-13
Дней до SSL349
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Disallow: /other-users
Disallow: /other-user/*
Disallow: /pupil/*
Disallow: /parent/*
Disallow: /users/*
Disallow: /m/other-users
Disallow: /m/other-user/*
Disallow: /m/pupil/*
Disallow: /m/parent/*
Disallow: /m/users/*
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/3KgI
← Назад ← Предыдущая Следующая →