Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.3 сек
Телефон
0.28 сек
Сайт: byhov1.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375173894305, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-09-28 13:07:36.292111+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-09-28 13:07:33.560044+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This website, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by", is an educational platform offering electronic services for the Belarusian education system. It boasts over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in the country, making it the top 10 internet resource in Belarus according to Alexa Rank. The platform provides features for teachers, parents, and students, including cloud tools for marking, analyzing student success, and managing homework assignments. Parents can monitor their child's progress with online attendance records and communicate with teachers. Students have access to an electronic diary with class schedules and additional learning materials. The site also offers remote learning capabilities through electronic journals and communication tools within the school community. It is endorsed by the Ministry of Education and aims to streamline administrative procedures and enhance educational processes.
SEO-лексикаcookie возможности сайта все файлы электронные образования контакты обработки разрешить настроить файлов системы тарифы помощь реклама удал отметок новости 375
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL349
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/YOjn
← Назад ← Предыдущая Следующая →