favicon Государственный Лидский районный центр коррекционно-развивающего обучения и реабилитации

Компьютер
0.96 сек
Телефон
0.71 сек
Сайт: glrckroir.edu-lida.gov.by — HTTP 200 (OK)
logo
Название / ЗаголовокГосударственный Лидский районный центр коррекционно-развивающего обучения и реабилитации
Телефон+375154646534, +375154646531
Emailrckroir@edu-lida.gov.by
Адресг. Лида, ул. Набережная, д. 5
Обновлено2025-10-16 19:18:02.476543+00
IP адрес93.125.24.37
Проверка IP2025-10-16 19:17:58.336273+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1.0
AI-анализ
This online resource is the official website of the State Lidsky District Center for Correctional and Developmental Education and Rehabilitation. The title of the website is "Государственный Лидский районный центр коррекционно-развивающего обучения и реабилитации" (State Lidsky District Center for Correctional and Developmental Education and Rehabilitation). The description section mentions that it is an educational institution under the Ministry of Education of the Republic of Belarus, located in Lida, on Navberezhnaya Street, number 5. The website provides information about various events, lessons, and news related to the center. Some of the topics include waste signs, nature around us, and a visit to a Japanese hairdressing network. There are also mentions of various holidays and commemorations, such as the World Day for Dis
SEO-лексика2025 профилактика год образования подробнее безопасность граждан великой отечественной сентября лидского лет победы войне график новости беларуси учреждения 2023 районный
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаFontAwesome, Yandex Metrika, jQuery
SSL до2026-01-06
Дней до SSL81
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: glrckroir.edu-lida.gov.by
Sitemap: https://glrckroir.edu-lida.gov.by/sitemap.xml
Sitemap✅ Есть
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/TqsG
Координаты: 99.1, 299.1
← Назад ← Предыдущая Следующая →