favicon Главная - СШ д.Медно

Компьютер
6.72 сек
Телефон
0.99 сек
Сайт: medno.roobrest.gov.by — HTTP 200 (OK)
Название / ЗаголовокГлавная - СШ д.Медно
Телефон+375162533580, +375162290171, +375162531017, +375162535902
Emailmedno@roobrest.gov.by, edno@roobrest.gov.by
АдресФормируем будущее вместе с молодежью!, подробнее..., © ГУО "СРЕДНЯЯ ШКОЛА д.Медно", 2025, 225014 а.г. Медно ул. Республиканская 71
Обновлено2025-12-07 23:45:00.411954+00
IP адрес93.125.24.33
Проверка IP2025-12-07 23:44:48.43569+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1.0
AI-анализ
The web project SSH d.Medno is a government educational institution's website located in the Republic of Belarus, Brest region, under the Ministry of Education. The site provides information about the Middle School in d.Medno, including its schedule, contacts, policies on data processing, and various educational programs and initiatives. Key topics include safety rules, organization, and the education system in Belarus. The website also features a school newsletter, a pedagogical team, and information on extracurricular activities and events. The domain is medno.roobrest.gov.by.
SEO-лексикабезопасность медно правила подробнее образования 2025 график работы школьный карта помощь профилактика беларусь организации политика обработки персональных данных при республики
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаCloudflare, PHP, Yandex Metrika, jQuery
SSL до2026-01-04
Дней до SSL27
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: medno.roobrest.gov.by
Sitemap: https://medno.roobrest.gov.by/sitemap.xml
User-agent: *
Disallow: /воспитательная-работа/шаг
Disallow: /воспитательная-работа/график-проведения-информационных-и-классных-часов
Disallow: /воспитательная-работа/поисковый-отряд-следопыты
Disallow: /воспитательная-работа/каникулы
Sitemap✅ Есть
QR / Короткая ссылка
niti.by/KgY7
Координаты: 1.05, 1.05
← Назад ← Предыдущая Следующая →