Протасевичская средняя школа

Компьютер
0.61 сек
Телефон
0.66 сек
Сайт: protasev.osipovichiedu.gov.by — HTTP 200 (OK)
logo
Название / ЗаголовокПротасевичская средняя школа
Телефон+375223530894, +375223536468, +375223536448, +375223536560
Emailprotasev-school@osipovichi.gov.by
Адресг. Состоится не менее двух республиканских субботников. Правительству поручено в месячный срок утвердить республиканский пл
Обновлено2025-10-09 10:48:24.246697+00
IP адрес93.125.24.33
Проверка IP2025-10-09 10:48:20.468838+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1.0
AI-анализ
--- This website belongs to the Protasevich Secondary School, located in Belarus. The title of the website is "Protasevich Secondary School" and it provides information about the school, its schedule, and various services. Keywords associated with the website include "school," "education," "work," "news," "September," "Thursday," and "Belarus." The website is operated by the Ministry of Education of the Republic of Belarus, Osiypovich Regional Executive Committee, and Protasevich Secondary School. The website includes information on the school's administration, pedagogical staff, social-pedagogical support, and library. It also provides information on the school's schedule, consultation services, and paid services. The website is licensed and accredited, and it has a policy on handling personal data. The website includes various sections on
SEO-лексика2025 подробнее образования график работы новости день протасевичская учреждения год школы учителя сентября четверг безопасности классов школа беларусь граждан при
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаYandex Metrika, jQuery
SSL до2026-01-06
Дней до SSL88
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: protasev.osipovichiedu.gov.by
Sitemap: https://protasev.osipovichiedu.gov.by/sitemap.xml
Sitemap✅ Есть
QR / Короткая ссылка
niti.by/f480
Координаты: 99.1, 299.1
← Назад ← Предыдущая Следующая →