favicon Центр туризма и краеведения детей и молодежи Солигорского района

Компьютер
1.01 сек
Телефон
0.86 сек
Сайт: ctkdim.edus.by — HTTP 200 (OK)
logo
Название / ЗаголовокЦентр туризма и краеведения детей и молодежи Солигорского района
Телефон+375174260639, +375174263348
Emailctkdim@edus.by
Адресг. Солигорска и Солигорского РОВД продолжают свою активную и насыщенную жизнь
Обновлено2025-10-06 19:19:03.154015+00
IP адрес93.125.24.37
Проверка IP2025-10-06 19:18:58.3296+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1.0
AI-анализ
--- The portal <ctkdim.edus.by> is a website for the Center of Tourism and Local Studies for Children and Youth in the Soligorsky District. The title includes the words "Center," "Tourism," "Local Studies," "Children," "Youth," and "Soligorsky District." According to the description, it is an educational institution under the Ministry of Education of Belarus. The main topics of the website are education, tourism, and local studies for children and youth in the Soligorsky District. The website contains information about the center's history, tasks, functions, pedagogical staff, and educational programs. It also offers interactive platforms for patriotic education, safety guidelines, electronic textbooks, and links to useful resources for parents. The website features a calendar of events, a photo gallery, a library, and a bibliotheca. The website is open
SEO-лексикаподробнее 2025 образования туризма солигорского центр района мая краеведения беларусь великой итоги новости районного проведении детей молодежи дополнительного учреждения карта
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаCloudflare, FontAwesome, Yandex Metrika, jQuery
SSL до2025-11-02
Дней до SSL26
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: ctkdim.edus.by
Sitemap: https://ctkdim.edus.by/sitemap.xml
Sitemap✅ Есть
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/NJuv
Координаты: 99.1, 299.1
← Назад ← Предыдущая Следующая →