Берёзовский районный центр коррекционно-развивающего обучения и реабилитации

Компьютер
2.83 сек
Телефон
3.85 сек
Сайт: ckro.bereza.edu.by — → ckro.bereza.edu.by
Название / ЗаголовокБерёзовский районный центр коррекционно-развивающего обучения и реабилитации
Телефон+375164345744, +375164345743
Emailckro_r@berezaroo.brest.by
Адресг. Береза, ул. Комсомольская, 3Б
Обновлено2025-10-06 11:45:50.258975+00
IP адрес195.50.4.218
Проверка IP2025-10-06 11:45:41.141458+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
The website is the official homepage of the "Berezovsky District Center for Correctional and Developmental Education and Rehabilitation". The website provides information on the center's administrative procedures, contact details, and the schedule of specialists. It emphasizes the use of modern and effective methods of education and rehabilitation through gamified learning processes, making it an effective method for children with developmental challenges. The website also includes sections on the center's mission, policies, and regulatory documents. The primary goal of the center is to create an inclusive educational environment for children with developmental challenges, improve the competency of special education staff and parents, and raise awareness about the center's services and programs. The website includes contact information and encourages visitors to reach out for more information.
SEO-лексика2025 читать обучения реабилитации подробнее связаться нами районный развития дню учителя работы обучающихся бер центр специалистов помощь информация новости среда
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайта
ASP.NET, Angular, Bootstrap, Cloudflare, Drupal, J...
ASP.NET, Angular, Bootstrap, Cloudflare, Drupal, Joomla, Magento, React, Shopify, Vue.js, WordPress, jQuery
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Sitemap❌ Нет
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/JHxz
Координаты: 7.08, 6.85
← Назад ← Предыдущая Следующая →